zondag 5 januari 2014

1 jaar op Saba

 

Nu ik en jaar op Saba ben is het tijd om eens even terug te kijken. Dit had ik natuurlijk veel eerder moeten plaatsen, maar we hebben een beetje internet problemen. Hierboven dus een filmpje met de gebeurtenissen omtrent de bakkerij het afgelopen jaar.
Maandag voor kerst was er een behoorlijke storm. De bliksem is toen ook ingeslagen in de toren naast het gebouw van de internet provider. Hierdoor alle internet plat. Deels werkt het weer, maar nog niet bij mij.
De storm was trouwens flink. Heel veel regen, aardverschuivingen en wegen werden rivieren. De vonken kwamen uit het stopcontact en wegen lagen vol rotsen.










Nu is het weer wat opgeklaard en kunnen we weer in de zon zitten en duiken. Vandaag geweest en weer 2 spotted eagle ray's gezien. Super mooi.

Nu ga ik van mij cocktail genieten. Later weer een langer verhaal.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten