dinsdag 20 augustus 2013

Het is eindelijk zo ver


Dit wil ik jullie toch niet onthouden. Het is eindelijk zo ver. We bakken volledig in de nieuwe bakkerij!!! De oven is afgelopen week gemaakt en na twee dagen wat proef te draaien hebben we afgelopen vrijdag voor het eerst de volledige productie in de nieuwe bakkerij gemaakt. Wel even wennen. Plannen, instellingen van de ovens bijstellen enzovoort. De meeste programma’s zijn nu goed. Nog een paar kleine aanpassingen en alles is goed. Deze week daardoor veel minder uren aan het maken, heerlijk. Weer tijd om te hiken en andere leuke dingen te doen. Kortom ik krijg weer een normaal sociaal leven. Tenminste als je om half 1 ’s nachts naar je werk gaan en daardoor om 21 uur in je bed ligt een sociaal leven vindt. Maar de middagen kan ik wel lekker weer gebruiken om af te spreken, wat te gaan drinken en eten.

Ook even een foto update op Picasa. Ik realiseerde me dat ik die vergeten was. Verder hieronder nog wat foto's van de eerste wandeling met Rico en van mijn huisje. Daar zal ik later nog meer foto's van plaatsen.
 
 


Werkse, fijne vakantie of wat je ook maar gaat doen ik ga in ieder geval vakantie vieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten