donderdag 13 december 2012

Afscheid


Hallo allemaal,

Vandaag een eerste bericht op mijn Blog. Nu ik een jaar naar Saba ga om daar brood te gaan bakken in de 'Bizzy 'B' Bakery' vind ik het leuk om jullie op de hoogte te houden van mijn hoogstwaarschijnlijk leuke ervaringen.

Nu, nog in Nederland en genietend van kou, sneeuw en ijs, komt het afscheid steeds dichterbij.
Gisteren een ware surprise party. Ik wist dat er iets zou zijn, maar dat er zo veel familie en vrienden zouden zijn had ik niet kunnen denken. En dan alle mooie woorden. Werkelijk waar ongelooflijk. 
Organisatie en iedereen die aanwezig was: BEDANKT! Er zijn geen woorden voor.
Foto's hiervan zijn nog niet in mijn bezit. Maar zodra ik deze heb worden ze toegevoegd.

De laatste loodjes zijn bezig en dinsdag vlieg ik naar de zon. Als ik op Saba ben aangekomen zal ik jullie op de hoogte stellen van de situatie daar.

Tot later

1 opmerking: