dinsdag 18 december 2012

Relax take is easy


Zo en daar zit ik dan, op Curaçao in de zon. Alles is in kerstsfeer, beetje kitsch en op z'n Amerikaans. De reis is goed gegaan en na het nodige regelwerk en de taxirit naar mijn overnachtingsplaats even op de slippertjes en met zonnebril Willemstad in geweest. Het echte toeristische centrum  is inderdaad precies zoals op de plaatjes en ook verder kom je wel gekleurde huisjes tegen, maar ik vind dat er ook veel bouwvallen en slecht onderhouden gedeeltes zijn.

Nou ja, in elk geval ik ben even lekker wezen eten (geholpen door nederlandse meiden en dan denk je in het buitenland te zitten) Daar merk je gelijk dat alles rustig en realaxt gaat. Ook het liedje ‘Relax take it easy’ zit nu al in mijn kop.

Zoals beloofd zal ik zo de foto's van het uitzwaaifeestje en foto's van Willemstad in de diashow zetten.



 



Tot later

1 opmerking:

  1. Dag Marlies,
    Ik wens je veel plezier op Saba. Maak er een mooie tijd van en geniet! Wie is dat lieve hondje op de foto? Trouwens mooie foto's van de 'huisjes'. Heb jij het talent voor fotografie al net zo in je genen zitten als je vader en je zus.
    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen