donderdag 7 maart 2013

Filmpje bakkerij


De afgelopen week stond in het teken van twee dingen. Ten eerst werd er een profile gemaakt over de bakkerij en ten tweede heb ik een ander appartement gevonden.
Om bij het eerste te beginnen. Op het eiland verblijft momenteel een Amerikaan die 6 maanden verlof heeft. Hij wil een boek schrijven, maar ook kleine bedrijven hier op het eiland profileren. Zo ook de bakkerij van Rachel. Dus twee ochtenden was hij aanwezig om te filmen en foto’s te maken. Het resultaat vind je via onderstaande link. Scroll even naar beneden, of zoek naar profile Bizzy B Bakery. Er staat een verhaaltje, foto’s en een filmpje. De film is nog in de oude bakkerij gemaakt, maar de maker is niet meer op het eiland als de nieuwe bakkerij opent. Dus nog oude platen en blikken, maar het geeft een leuk idee over de bakkerij op het moment.
          
 
 

Het tweede is een nieuw appartement. Vorige week zag ik een affiche hangen dat er een appartement op ‘The Level’ te huur komt. Het is daar lekker rustig, in tegenstelling tot waar ik nu woon. Nu komt al het verkeer van Saba bij mij langs over de enige doorgaande weg die er is. Dat is vooral voor het middagdutje niet echt handig. Dus gebeld, want de eigenaar woont op Sint Maarten, en afgelopen woensdag kwam deze naar Saba om mij even rond te leiden. De plek is zoals gezegd rustig en je kunt er heerlijk buiten zitten, ook in de schaduw. Nu kan ik alleen in de zon zitten en dat is met de tijd die komt niet echt uit te houden. Binnen is het niet echt naar mijn smaak ingericht, maar ik kan het wel deels veranderen. Dus aan het einde van de maand even lekker schoonmaken, inrichten en een lekkere stoel voor buiten aanschaffen. Grootste nadeel of voordeel, het is maar hoe je het bekijkt, is dat je echt stijl omhoog moet lopen. En dan bedoel ik Grebbeberg in het kwadraat. Dit is natuurlijk goed voor de spiertjes, maar iedere dag…. Ja je moet er wat voor overhebben om een mooi uitzicht te hebben.
Dit was het voor vandaag…

1 opmerking:

  1. Hoi Marlies

    Wat een ontzettend leuk filmpje. En wat een mooie foto,s allemaal. Leuk om al jouw verhalen te lezen.
    Wat een belevenis! Veel plezier verder.

    Groeten, Henk en Corine

    BeantwoordenVerwijderen