vrijdag 15 maart 2013

Wat een week, wat een week

Zo zeg dit was me het weekje wel. Op maandag dacht ik eerst nog dat het helemaal niet goed zou komen toen ik tijdens het openen van een blik mijn behoorlijk diep in de duim sneed. Flink bloeden dus en eerst verbinden. Niet echt handig met werken, maar ja je moet wat als de baas naar Sint Maarten gaat. Ja ja, eindelijk was het namelijk zover, er werden spullen op Sint Maarten gehaald. Twee dagen lang ging Rachel alleen maar boodschappen doen voor de bakkerij. Natuurlijk vertrok haar boot te laat en zo, maar dat weten we inmiddels wel hier in ‘The Caribean’. Dus Marlies lekker alleen aan het bakken. Een lange dag, maar het liep verder gesmeerd. Ook nog een lekkere cake gebakken voor de ladies night.
Ja het was weer zover een gezellige avond met de meiden. Lazo (wijn) erbij en natuurlijk de door Katie gemaakte Sangria. Iedereen had zich weer lekker uitgesloofd met hapjes. Kortom gezellig en lekker zo’n avond. De volgende morgen was het alleen wat minder toen de wekker ging, maar je moet er wat voor over hebben.

Tijdens de afwezigheid van Rachel heb ik op de hond gepast. Deze heet Roxy, net als de vorige hond van mijn ouders, grappig. Lieve hond, maar doodsbang voor mensen die ze niet kent. Gelukkig kent zij mij en zijn we goede maatjes dus lekker wandelen en spelen. Als Roxy moe was kon ik even lekker een filmpje kijken op de fantastische TV en op de bank zitten! Heerlijk als dat normaal niet kan.
Ja en dan is het woensdag en die begint lekker om 2 uur. Maar na de gedane arbeid begint het echt. Een kaartje, zomaar uit het niets. Ik denk 'is er al een kind geboren' (drie vriendinnen zwanger dus kan maar zo) maar dan zou ik het wel eerst hebben gehoord. Nee hoor een kaart van tante Marry. Altijd even attent  en wat een leuke verrassing. BEDANKT!

Nu zijn we pas net op de helft van de week en ik heb nog lang niet alles gehad. Kom ik woensdag middag na de voetbaltraining bij de nieuwe bakkerij is het toch eindelijk zover. De ramen zijn aangekomen op het eiland!!! Wel wat kleine aanpassingen maken voor ze er in kunnen, doordat een ander bedrijf ze heeft gemaakt, maar het komt nog mooier te zitten. We krijgen geen drempel meer en dat zal veel gestruikel (waarschijnlijk van mij) schelen.
Gemaakt door Julia
Gemaakt door Tessa










Zo de donderdag kan beginnen hoor. Dan denk je zal wel een gewone dag worden. De zon schijnt en ik zit aan mijn welverdiende bakje koffie (in de schaduw) komt er weer een pakketje aan. Nu wist ik dat het zou komen, want ik had er zelf om gevraagd, maar toch het is aangekomen. En er zat een extra leuke verrassing bij van mijn nichtjes. Wat hebben jullie mooi geverfd voor mij zeg! Dit fleurt nu mijn huisje lekker op.
Gemaakt door Merel

Pakket NBC
Denk je dat dat alles is komt er vervolgens ook nog een briefje dat ik een pakket kan ophalen bij het postkantoor. Ook deze wist ik dat zou komen, maar zo’n grote doos had ik niet verwacht. Dit was mijn afscheidscadeau van het NBC. Een hele grote doos vol met snoep, een boek, tijdschriften, koeken, DVD’s en bakkerij gereedschap. Bijna te veel om op te noemen. Heerlijk en alle voormalig collega’s BEDANKT!! Heel leuk om te krijgen.

Vergeet ik nog helemaal te zeggen dat Rachel een adapter voor het internet heeft meegenomen, zodat de ontvangst beter is en een I-Pod om mijn muziek ook in de bakkerij te kunnen afspelen. Leuk, eindelijk Guusje, Marco en Nick en Simon in de bakkerij.

Vandaag dacht ik dat het eindelijk op was met de pret, hoor ik dat ik er weer een achterneefje bij heb. Da’s dus extra veel pret. Gefeliciteerd.

Zo nou ja dat was het geloof ik wel voor deze week. Volgende week meer!


1 opmerking:

  1. Hoi Marlies,

    Geniet lekker van je pakket, ben blij dat het goed is aangekomen.
    Kan je tijdens het eten van een stroopwafel en het lezen van de privé nog eens aan ons denken hier in de kou.
    We zijn echt jaloers op je daar heerlijk in de warmte.

    Groetjes André Wijnhorst

    BeantwoordenVerwijderen